Regn, regn och mera regn

Ja, det kan man säga. Det regnade som bara den i morse, eller ja, jag vet inte vilken tid. Men det var ljust iallafall. Idag så ska man in och skaffa sig ett kort. Inget schema uppe iallafall...Och nu känner man hur paniken kommer om man tänker på det. :(

Jag E&L hade tänkt tälta, eller vi skulle höras av om det idag. Hmm. Det regnar inte men marken är nog inte det torraste och varmaste precis. Men imorgon skulle det bli sol (Om man nu får tro på det som sägs) Hoppas, hoppas, hoppas. ;)

Nu ska jag gå, för jag har inget mer att säga. Jag skulle vilja skriva allt jag känner, men det blir drygt här på bloggen. Så det ska jag inte. Och jag tror nog ni redan hört det mesta. Så, ja.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Har inte riktigt någon lust att tälta tis-ons, känns som att det är bra att ha den natten för att sova ut till på torsdag =)

Men vi får ses endå, vare sig tält eller inte! I morgon?

2011-08-15 @ 14:32:13

Postat av: R

Msn ikväll? :) Ne jag tycker inte heller det låter så mysigt eller inbjudande^^

2011-08-15 @ 16:26:50

Postat av: Anonym

Nå, vad tycks? Jag har än så länge fixat ert kommentarsinlägg :)

2011-08-15 @ 18:24:00
URL: http://skrivetiord.webblogg.se/

Postat av: L

R: jag skickar sms att du ska gå in ^^



S: Det blir jätte bra =)

2011-08-15 @ 21:35:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0