R.I.P min ängel

Inga bra saker man får reda på när man kommer hem. Min andra kanin Myran har inte vart sig själv på sistonde. Så idag åkte mamma och storasyster in till veterinären med henne. Och det visade sig att hon hade en cancertumör. Och dom fick ta bort henne. Jag sa till mamma imorse innan jag gick till skolan (jag klappade henne och sa att jag älskade henne) och sa till mamma att ifall vi är tvunga att ta bort henne, så ska mamma massera hennes öron, för det tycker hon är skönt. Och när dom gav henne sprutan sa mamma att hon gjorde det. Det är exakt ett år och tre dagar sedan Flisan dog. Tårarna stömmar ner för kinderna nu.  
Myran jag älskar dig!♥

R.I.P mammas älskling♥

Mamma älskar er!♥♥

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Önskar att jag kunde trösta..

2011-08-23 @ 20:59:08

Postat av: Lovisa.W

Usch då! :(

Jag får också tårar i ögonen när jag ser bilderna och läser texten! :'(

Kram <3

2011-08-23 @ 21:41:20
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

L: <3<3<3



Lollo: Ja, det är svårt att läsa det. :'(

Kram<3

2011-08-24 @ 16:31:07


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0