Sista dagen...

Ja det är det. Det är nu sista dagen på sommarlovet. Och det som inte verkade verkligt i början av sommaren, kommer som ett slag av verkligehet i andsiktet nu. Skolan börjar imorgon :S Ny skola, ny klass, nya tag.
Om man blev nervös innan man började 7:an, så ja. Nu när man tänker på det. Vad hade man att vara nervös för inför 7:an? Man hade alla sina kompisar. Man smsade och sa "Vi träffas utanför" och så gick man in och fixade allt tillsammans. Men nu när man får fixa allt ensam. Ja då är begäret av en kompis stort! Jag vill ha någon kompis. Men jag valde detta och jag får då fixa det själv. Men det kommer nog gå bra (får vi hoppas)

Jag kollade mitt nya schema igår. Och jag har två sovmorgonar. På tidagar och fredagar. Jag börjar 10:10 på fredagar och 09:55 på tisdagar. Den tidigaste dagen (asså då jag slutar som tidigast) är onsdagar då jag slutar kl 14:10, men dock så slutar jag 16:10 två dagar. *suck*  Men ett ganska så gött schema fick jag iallafall ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag vill inte ens veta mitt scehma :'(

2011-08-17 @ 13:27:01

Postat av: R

Hehe, men det blir nog ett bra schema! Hoppas bara att det itne blir bättre än mitt^^ Så har jag någonting att ja, va glad överXD

2011-08-17 @ 16:40:20

Postat av: L

haha, jag uppdaterar dig det när jag vet ;)

2011-08-17 @ 21:44:33


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0