Ska jag kalla det .... en snabb förändring?

I dag, direkt efter det att jag vaknat och druckit kaffe, åkte jag, syrran och mamma till Tingsholm för att möta rektorn. Bland det första mamma säger när vi träffar en annan rektor på skolan är " Jag är en desperat mor!!!". Hon glömde så klart inte att säga det högt och tydligt så att alla som var där, inte skulle missa detta. Ja, vad ska man säga? haha..
Nu är allt fixat och klart, nästan. Har ju en del saker att göra när vi väl börjar i morgon men det får gå.
hoppas nu att detta blir bra, hoppaaaas.

Efter Tingsholms besöket tog vi bilen in till Borås. Jag och Elin skulle lämna våra matematik böcker som vi hade fått i Fredags. Det gick ganska snabbt och smidigt, som väntat ;P
Vi gick på stan en stund och under de korta stunden vi var ute blev vi helt dygn sura av allt ösregn!

Vi var i Borås ett tag innan vi äntligen åkte hem. Nu sitter jag här på stolen i köket. Hade tänkt kladda lite i några fotoalbum med mina nya pennor ^^




/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Vilken linje blev det nu då? :)

Lycka till! <3

KRam <3

2011-08-29 @ 19:44:50
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

Bf tingsholm, hehe.

TACK :D<3

2011-08-29 @ 20:13:23

Postat av: AGCH

Härligt, det kommer bli bra! :)

2011-08-29 @ 21:09:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0