Skolan

Är...ja. Igår så var det en hyfsat bra dag i skolan. Vi hade en rast på 1 ½ timme. Och då gick vi hem till Julia. Och hon hade tre kattungar. Så jag och Johanna tittade på tv och gosade med tre underbart söta kattungar. Som var såå små! :)

Idag hade vi bara tre lektioner. Så dagen gick hyfsat snabbt. Fast vi hade en del långa raster. Och jag blev sååå rastlös!!!! Jag fick nästan panik, ville bara ställa mig upp och göra en random dans eller nåtXD Bara för att få det lite roligare. L, msn på fredag, en stund?

Nu ska jag snart, eller ja. Jag ska la inte göra någonting. Så jag avslutar här innan det blir ett alltför tråkigt inlägg ;)

Har inga bilder, så det får bli denna ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja vi kan ju försöka iaf :)

2011-08-24 @ 19:23:55

Postat av: R

Låter bra ;)

2011-08-24 @ 21:15:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0