skoldag nr2.

Känns fortfarande inte bra.
Har pratat med mamma och hon lät oss först inte alls byta men nu  har vi bestämt oss för att ge jensen en chans. Om det inte kommer kännas bättre inom någon/några veckor hoppar jag av.

Neeeeeeeeeeee det här går inte :'( Fasen va jag känner mig löjlig. första dagen och jag klagar. Andra dagen och jag klagar. Kanske är normalt. Men tycker iaf att man ska känna sig trivsam på skolan och se framimot att komma tbx vilket jag inte gör.

well, well....Hur har eran dag varit?


Suddig men den ger iaf ljus.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det har la gått bra. Men ja, lite krånligt att hitta, även om det är en fyrkant med koridorer genom allt, så blir det väldigt krånligt endå. ;)

2011-08-19 @ 17:07:49

Postat av: L

=)

2011-08-19 @ 21:50:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0