Skyscraper

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper, like a skyscraper

Demi Lovato - Skyscraper

En otroligt bra låt! Ni vet vad ni ska göra ;) (Lyssna) ;)

-----------

Idag har jag målat huset. Vi har bytt panel på ena kortsidan, så jag och mamma målade under delen av huset (om man säger så) i faluröd (Stavning?) Och jag gissar att mina armar kommer kännas lite öma imorgon ;)

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Mamma funderade på att måla lite mer. Och jag hjälper till då också. (Har inget annat för mig)

Det skulle blivit en utflykt idag. Men E&L hade annat för sig. Så vi får ta det en annan dag ;)

Varje gång man går in på bloggen så kollar man headern och ler, eftersom den blev så bra! Både jag och L satt och kollade på den jätte mycket igår när den kom upp ;) *Nöjd*

Jag såg en stor gul fjäril idag som inte var som alla andra. Så vi (min storasyster) tog kort på den (jätte fint kort, men har inte det kortet på denna datan) och så letade vi fram vilken sorts av fjäril det var och den hete Makaonfjäril. Den var jätte fin. Kort kommer på den, jag ska kolla om jag  kan hitta den som min storasyster tog och redigerade ;)



Bilden på månen blev dock lite suddig ( -_- ) Men men. Dom två översta tog jag ute i båten. Jag har länge velat åka ut med båten när solen går ner. Men har aldrig gjort det. Så igår kl 7 på kvällen så såg jag hur solen låg vakert på sjön. Så jag och syrran tog båten ut. Men dock var solen inte riktigt nere än. Men det blev några fina kort iallafall ;) Får se hur solen är senare ikväll ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Jag gillar månkort=)

2011-08-13 @ 23:15:21

Postat av: R

Hehe ja jag med. Fast vet inte hur jag ska ta dom^^ Men nästa gång åker stativet med ut ;)

2011-08-14 @ 10:38:46

Postat av: Lovisa.W

Det va jätte fina kort! :)

Kram <3

2011-08-14 @ 12:46:55
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Tack lollo :)

Kram<3

2011-08-14 @ 13:19:37


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0