Smörblomma.



Vet inte men jag gillar bilden. Viste inte hur jag skulle redigera den så att färgerna blev bra men tycker att detta blev ok :)

Efter skolan i dag som slutade 14:10 gick vi till bokandeln. Där R skulle göra ett ärende. Medanns vi var där passade jag och Elin på attt kolla om vampyre academy nr 6 hade kommit, vilket den inte hade. Men, de var så snälla och skickade efter den till oss så ja, nu är den på väg :D

Fast mitt..oekj, allas humör försvann när vi insåg att den buss vi hade tänkt ta avgick från helt fel ställe där vi var. Fick helt enkelt vänta på en annan buss som skulle gå 12 min senare. Jag och Elin fick dessutom gå 1km längre. Haha.. ne det är la inget att klaga över men väskan var faktiskt tung! ^^
/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0