Sommar känsla


Tog dessa nyss och vist får man lite sommarkänsla trots allt?:)

Ni vet när jag och R körde 5 saker om mig här på bloggen? Hade tänkt göra det lite oftare. Nu när vi inte går i samma klass längre kan man ju typ skriva vad som helst om sig själv, haha :)
Hade inte tänkt göra det i dag utan så fort jag har kommit på 5 saker. fast..... Ni får en lista på min topp 5 favorit-film-lista =)
I slumpvis ordning:

1. Avatar
2. Seabiskuit ( har inte koll på stavningen^^)
3. White chick
4. Hidalgo
5. Water for elephants.

Om jag hade tänkt igenom riktigt noga hade det nog inte blivit riktigt dessa X)
Avatar: Jag tycker att den är så häftigt gjord. Värklighets trogen natur som är helt fantastisk. Sen att dom har lyckats göra blåa gubbar som inte ser töntiga ut är ju bara grymt ^^
Seabiskuit: Dramatisk film som alltid får mig att gråta. Men handlingen är så fin och det slutar lyckligt:)
White chick: Den är grymt rolig
Hidalgo: Spännande och en bra handling:)
Water for elephants: Vet faktiskt inte varför jag tycker att den är bra. Ganska dryg film men endå...
 

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fina bilder och jag ska se på någon av de filmerna du tippsade om någon gång! :)

Kram <3

2011-08-22 @ 21:29:57
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

Va, har du inte sett en enda? White chik hos oss har du la sett?

2011-08-23 @ 16:31:08


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0