Trevlig dag:)



Dagen för mig började runt halv tio. Jag och Elin hade planerat att rida alla hästarna i dag på morgonen. Men Tyvär har vi aldrig lärt oss att tv.n inte är det rätta att sätta på om man ska i väg.
Vi blev fastkllistrade där till runt 11. Men jag tycker att vi hursom helst var snabba endå. För efter att ha hämtat hästarna, borstat 5 hästar och ridit 4, (ca 6km/st) var vi hemma före kl 2.

Sedan runt 4 tog vi moparna till lollo. Där hjälptes vi åt och bakade bullar.
R kom ganska lägligt till de första bullarna var klargräddade. Sp jag och syrran frostade i oss massa bullar, haha X) De var jätte goda ;)
Sedan åkte syrran hem, hon hade lovat att träna med mamma. Jag och R blev kvar i några timmar till. Där vi garvade hjärnet åt massa gammla kort. haha :D
Kommer att sakna er så grym mycket. Varför måste vi gå i olika gymnasium? åhhh

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Det va jätte kul och bullarna blev jätte goda! Tack så mycket för hjälpen! :D

Kram <3

2011-08-16 @ 21:38:50
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Ja det var jätte roligt! :)



Ne det fattar inte jag heller. Vi hade ju kunnat gå i samma skola, bara olika linjer. Ash darnet!

2011-08-17 @ 10:33:18


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0