Ursäkta ursäkta

För den dåliga uppdateringen. Men jag har inte orkat eller haft någon inspiration till ett nytt inlägg. Inte heller har jag nya foton...aja. Ni får allt nöja er.

Schemat idag:

Familje fotografering!!!

Vi ska samla ihop oss allihopa och ta ett familjepoträtt. (Som ska skickas till min morbror) Jag ska såklart fota, eller ja ställa in och sådant. Vi ska ha alla familjemedlemar med. Det vill säga alla djuren med. Så på något sätt ska vi få med

5 människor
2 hästar
2 hundar
1 katt
1 kanin

på ett och samma foto. Hmmmm...(?) undra hur detta kommer gå. Kaninen får sitta i sin bur, jag vill inte riskera att hon rymmer. Men detta ska la gå på något sätt ;)

Vi har haft fullt upp nu i två dagar. Med vad? Jo valpen. Imorse vaknade jag av ett väldigt gnällande och ylande. Men men, stackarn ville ju inte vara själv helt enkelt. Och detta hände då kl 5 på morgonen! Aja.

Nu ska jag ut och hålla lillen sällskap ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Valpar är sååå söta :)

2011-08-02 @ 17:53:44

Postat av: R

Underbart söta;)

2011-08-02 @ 19:56:46

Postat av: Lovisa.W

Asså både du och Lina tar så underbart fina kort! Jag blir ju avis! :)

Kram <3

2011-08-03 @ 10:14:14
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: Lovisa.W

Asså både du och Lina tar så underbart fina kort! Jag blir ju avis! :)

Kram <3

2011-08-03 @ 10:14:29
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Lollo: Tack.:) Du tar också fina kort! :D

Kram<3

2011-08-03 @ 15:54:03


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0