You are my light in the dark

You are my light in all that dark.
And when everything feels hard,
I think of you,
and that makes everything easier.


------------

Fredag!!! (Jag bara måste skriva detta)
Men det känns inte riktigt som detta, men det är kanske för att man bara gått två dagar i skolan. Jag längtar inte tills allt pluggande börjar. Men det är nåt man måste ta helt enkelt. *suck*

Idag så ska jag inte göra så mycket. Bara vila. Jag fryser så där feberaktigt, men jag har inte feber. -_- eller det tror jag inte iallafall. Men men.

Det var typ hur skönt som helst att sova längre idag. Jag vaknade kl 6, sen halv sju och sen sju. Från sju låg jag vaken fast blundade tills kl 07:30. Och sen upp och göra iordning sig. Sen tog jag bussen för första gången helt själv :S Men det gick bra. Jag fick gå från bussen till skolan och blev då liiite blöt. Men där väntade min storasyster och visade mig till mitt skåp. Och johanna var redan där. Och nu har jag hennes nummer. Känns bättre då ;)
En till positiv sak med skolan är ju helt klart alla söta killar ;) (hehe)^^

Kl nio ikväll L? Eller?

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Å men sluta, vi har knappt några killar på skolan! ;(

haha

2011-08-19 @ 21:48:46

Postat av: R

Haha, osis^^ ;)

2011-08-19 @ 23:00:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0