7 December.


(Bild tagen igår)

Hej! I morse, när jag hunnit göra en halvägsvändning och sulle byta sovsida ringde alarmet plötsligt. inta alls kul, trode att jag fick sova lite till så jag blev ganska chokad. Ni vet, här tror man att man ska få sova i sin sköna säng ett tag till men så överraskas man av alarmet och måste gå upp i det kalla. Nej, dagen började helt enkelt inte bra ^^ Sov ca 5 timmar i natt, det är inte alls bra för mitt humör känner jag. I bland har jag väldigt svårt att sova på kvällen och det är väldigt jobbigt^^ Sp när man vet att sömnen värkligen, värkligen behövs just den natten hehe:)

I morgon ska vi vara i skolan 8-10:30, ska nämligen presentera BF för ätradalarnas 9.or. Förstår inte riktigt varför vi 1:or, som bara har gått en termin, ska göra det. Vissa får vara lediga i morgon.. jaja :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fina och mysiga bilder! :)

Kram <3

2011-12-07 @ 20:14:51
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: L

tack lollo! :D

2011-12-08 @ 14:57:51

Postat av: AGCH

Åh det var en mysig bild! Det ser nästan lite kusligt ut med månen bakom de mörka grenarna.. Jag gillar skarpt kontrasterna också, det ger liv i bilden på något sätt :)

2011-12-08 @ 21:21:29

Postat av: L

A: tackar! Kul att få lite raspons på bilden (eller hur det nu heter...) :)

2011-12-09 @ 08:46:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0