Ang. Bloggen.



Jag och Rebecka har bestämt oss för att behålla bloggen! Vi har också bestämt oss för att förbättra bloggen på alla sätt som vi kan. Exempelvis ta nya bilder oftare som vi kan visa på bloggen, skriva välskrivna texter m.m Hoppas det blir bra för jag vill värkligen inte släppa bloggen riktigt än =)
Nu i morses när jag kollade ut i fönstret låg det snö på backen! jag blev jätte glad och bestämde mig därför att gå ut och fota. Tog med mig stativet vilket var tur för det kom mycket till använding.
 Jag hade hoppats på att få se ett vilddjur som skulle komma gåendes lungt och stillsamt i lagom avstånd från mig så att jag kunde fota den men nej, sådan tur hade jag inte.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fina bilder, när ska vi börja utmaningen då? Ska vi ta det på lovet eller? :)

2011-12-18 @ 11:49:06

Postat av: L

ja så fort vädret är bra! :)

2011-12-18 @ 11:55:13

Postat av: AGCH

Länge leve snön! :)

2011-12-18 @ 17:13:25

Postat av: L

Ja, snön har varit saknad nu i decembermånaden!:)

2011-12-19 @ 22:11:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0