Ett försök till julkort



Jag fick idén att ta ett fint litet julkort tills i morgon. Hundarna som låg så sött och snarkade i soffan tyckte jag var bra motiv. Så jag hämtade ost från kylen och lockade dom till att sitta  framför granen. Efter mycket "sitt still!" satt de någorlunda stilla men hann bara ta något kort innan alla hundar var borta ur bild. Dessutom blev de få kort jag tagit, suddiga och tråkiga. Så Mira, som satte sig så perfekt i soffan, fick bli offret i stället. Men hm.. det gick inte så bra. hennes huvud började gå ner mer och mer och ögonen tröttare och tröttare. Tillslut låg hon med huvudet sött på soffkanten och struntade i mig. Haha gulligt^^
Om det kommer något julkort i morgon elelr ej får ni se!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Aw gullig bild i alla fall! :)

2011-12-24 @ 09:36:43

Postat av: L

haha ja hon är så söt så :)

2011-12-26 @ 15:20:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0