Ett komihåg för nästa nyårsafton...

Ja, när jag gick igenom mina raketbilder så såg jag två eller ja en sak som stör mig såå. Att jag får med halva kronan av eken på bilderna. Första halvan blev suddiga och andra såg man tydligt ekens krona...men men. Det blir till att komma ihåg detta till nästa nyårsafton.

Raketerna var i en enda stor låda typ. Dom gick av med mindre än typ 10 sekunders mellanrum. Lite läskigt faktist.  Så om ni kanske märkt av någonting väldigt lujssprakigt i himelen som inte slutade på typ 5-8 minuter och var väldigt ljudligt så var det vi. Jag lovar dom inom flera kilometer kommer ha märkt av oss här hemma^^

Som ni ser så är eken med...-_- Hade inte en chans att titta detta när jag tog kort eftersom det var ett sådant liv. Hästarna stog och skakade när vi kom in till stallet efteråt...stackarna.

Så ett GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

fiiiin fin bild Och GOTT NYTT ÅR !<3

2012-01-01 @ 00:51:58


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0