Ett litet kvälls inlägg

Ja, jag tänkte bara titta in här lite. Har inte gjort det på ett tag. Men har typ haft fullt upp, men endå inte. Men aja.

En jätte bra låt (om man tittar på musikvideon med Harry Potter) är "This is war - 30 seconds to mars" den är jätte bra! Särskilt musikvideon. Man bara måste kolla på den. ;)

Jag ville bara säga att veckan har vart jätte bra och rolig. Väldigt annorlunda, fast på ett bra sätt ofc. ;)
Så ska jag lägga upp lite nyare bilder imorgon och ett bättre inlägg än detta. :)

En bild jag gillar starkt. :)

To the right, to the left
We will fight to the death
To the Edge of the Earth
It's a brave new world
from the last to the first

This is war - 30 seconds to Mars - I'm in love!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Hej igen (:

2011-12-15 @ 21:43:24


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0