Fotorunda i skogen

Som L sa så stälde vi alarm på 08:00 (L satte dock på 07:57?)^^ men stängde bara av och somnade om till halv tio och gick då upp och tog ett par kort. Sen ville mamma att jag skulle följa med runt sjön. Och då åkte kameran med. ;) Så lite söta bilder på lillen blev det allt. Och även ett kort på mitt skadade finger^^ Skulle stänga toafönstret och så var det lite trögt så jag tog i som bara den och när den då gick igen så var mitt finger emellan fönstret och själva kroken...AJ! På kortet så var fingret inte så mörkt på naglen, men kan säga att nu är det blått! Och jag kan inte använda mig utav det.^^




Lillen gick också med. Han är såå söt med sin stora tunga som jämt hänger ut typ.^^

Han låg för en stund sedan och irriterade mig genom att tugga som en galning på sitt stora märgben.^^
Ska nu avrunda detta inlägg så att jag kan prata med L på msn. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

lillen och lillenX))

2011-12-30 @ 21:41:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0