Fotorunta till floden.



Jag och R bestämde i dag rund 02 att vi skulle vara duktiga och ställa mobilalarm kl8 för att gå upp och fota. Jag gissar att båda var ganska trötta vid den tiden eftersom vem som helst kan räkna ut att det är mörkt vid den tiden X) Dessutom hade jag en sömnlös natt och var inte alls pigg på att gå upp kl 8. Vaknade två timmar senare och då började solen titta fram. Hade tänkt gå ner till floden själv men Mira var så söt och ville hemskt gärna föja med ut så kunde inte med annat än att ta med henne. Kan inte visa alla bilder tyvär, de ska användas till en sak som jag och R håller på med (en slags tävling oss i mellan^^) Men här är iaf två bilder från i dag =) Synd att Mira inte är helt svart annars tycker jag om den bilden ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0