Fredagens kväll^^



Varför ska bloggrubriker vara så svåra att komma på? Jag menar.. Fredagens kväll? Vad betyder det? Jo, att fredagen har en kväll typ men vist låter den lite ...konstig?
Hursomhelst.... Var i borås i dag och gjorde åt lite pengar. Köpte äntligen mina efterlängtade vinterskor! Gar redan ett par men det är klack på dessa och det käns inte sp kul att gå runt med klack skor när det är snö (om den nu kommer...) förutom vinterskor köpte jag även en luvtröja och hårfärg. Skulle gärna köpt lite mer kläder men hittade inget som passade mig ;/

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Det är alltid så rolgit att shoppa med er två:)<3

2011-12-02 @ 21:12:07

Postat av: L

:D:D dsm!

2011-12-03 @ 10:58:55


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0