God förmiddag =)



Hej.. Vakande i dag runt.. halv åtta och funderade på när väckarklockan skulle ringa.. kom på att det var lördag och blev genast glad:D somnade om och tvingade upp mig själv 10, hästarna var fortfarande inne så de behövdes gå ut :) 
Ååå skit nu regnar det IGEN! regnade ju efter det att jag skrivitt inlägget om att det snöar i går. PISS vad sur jag blir, skit väder, vad är det för fel på det här dumma vädret?? Nåja....

Föresten, har öppnat nr 10 i min julkaländer i dag :) Helt otroligt att jag inte glömt av den än X) Min förra kaländer som jag hade förra året låg halvöppnad i skaferiet i nästan ett år innan mamma slängde den. Det är bara det att chokladen är sååå äcklig! blä, ryser nästan när jag stoppar den i munnen. Men det är endå kul att se hur luckorna minskas för var dag så jag kör på tills alla luckor är öppnade! ;D

Nu har jag inget mer att skriva om.. Skulle vilja gå ut och fota, tycker inte att det är kul med att visa fula bilder på bloggen hela tiden. Blir så besviken på mig själv. Jag VILL ju fota bra men just nu orkar jag aldrig ta tag i det. Gå ut och fota.. För när jag gör det blir alla bilder fula och då blir jag sur och ledsen och skiter helt enkelt i det och går in..
Men jag får skylla mig själv när jag slarvar så där :)

/  L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0