GOD JUL!

Jag gör en liten sen god jul hälsning till er alla. :) Dock är det ju fortfarande julafton. ;)

Dagen har spenderats med halva släkten som vanligt. :) Många fin fina packet har jag fått. Och jag har fått allt jag önskat mig :)

Det jag har fått är:

En bok vid namn "Cirklen" (verkar var SKIT bra!)
En till bok vid namn "fallen ängel" (verkar också var jätte bra) (bägge böcker kommer i en triologi)^^
Mascara "big bold" från IsaDora! Reklamen som visar att man får fransar som vingar^^
2 st pyjamasar
Paradis ask
Eltandborste!
t-shirt
2 st shortor
tomtegubbe som bakar knäckebröd^^
filmen "Anastasia" !
strumpor (söta lite högre)
örhängen!
halsband
pengar
handkräm
parfym
Godis
Laddningsbara batterin (Till min kamera som slukar batterin) ^^
Klocka

Det var nog det. Iallafall av det jag kommer ihåg^^

Här hade jag nu tänkt ha en fin liten bild på min älskling Didde med en röd roset. Men det enda jag fick av honom var morrande och en tjurig min bort från kameran.^^ Och lillen tuggade på ett ben och fattar inte att man måste sitta upp för en bra bild.^^ Aja, kan ju inte få allt^^

Denna söta lilla tomte får bli en bra julig bild. :)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

fin fina julklappar=)

2011-12-25 @ 10:52:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0