HAVE BORING!


Tjoho, vill ha sommar....

Händelse rik dag med hög ironi. Vad har jag gjort i dag tro? Jo jag har vart ganska lat faktiskt. Vädret är ju skit så det går inte att göra något ute^^ Jag har sett på Disneyfilmen Skönheten och odjuret (yEEEES har blivit räddad från min tråkiga stund, R loggade in på msn!!!!!) Jag och syrran är nämligen i en period då vi är helt fast på söta gammla disneyfilmer. Älskar dom! så underbara och söta filmer . Min favorit är helt klart Lejonkungen. Den har bäst låtar och är så himla söt! jaja nu ska jag prata med R lite :)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

I'm the one that räddar you from the boringness^^

2011-12-30 @ 00:08:36

Postat av: AGCH

Snöfall på en sommarbild^^ Härlig bild btw :) Jag vill ändå att det ska bli vinter innan det blir sommar, än så länge har det inte varit vinter på något sät...

2011-12-30 @ 12:01:24

Postat av: L

R: Yees man!



AGCH: Ja det stämmer. Tror att våren kommer bli väääldigt lång om inte lite snö kommer snart!

2011-12-30 @ 13:17:20


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0