I år serveras det citronsill.



Sill är något som jag aldrig har smakat och jag tänker aldrig smaka heller! ( Inte de närmsta åren iallafall) Det ser så oaptitligt ut men det är många som gillar det så det kan ju inte smaka allt för illa även om jag inbillar mig det^^
Hursomhelst så brukar mamma varje år lägga in egen sill som ska serveras den 23 då vi får främat av några kompisar =) I år blev det som sagt citronsill och jag har själv hjälpt till med att skala morötter, hacka peppar och ja, tagit kort^^  (hur det nu kan räknas som hjälpa till)
Haha jaja, kul inägg om citronsill? MUMS (ironi)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Och vad fasen äter du på midsommar då? Sill och potäter ska det ju vara!^^

2011-12-20 @ 17:55:21

Postat av: L

allt förutom sill :D

2011-12-20 @ 18:54:12

Postat av: R

Mattis-sill är ju såååå GOOOTT!!:D

2011-12-21 @ 17:09:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0