Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra!!

Ja, nu snöar det allt. Riktigt stora snöflingor också. Dock vet jag inte om det kommer hålla sig kvar på marken, men kanske kanske. ;)

Idag ska jag inte göra någonting särskillt. Som vanligt *suck* aja.

Igår var vi och handlade och jag är jätte nöjd med mina köp. :)
Jag köpte:

en t-shirt
ett par svarta jeans
ett par mörkblåa jeans
en shorta
ett linné

T-shirten har jag velat ha i minst två veckor nu, och nu ligger den uppe i min garderob!! Super glad! :D Och dom svarta jeansen har jag velat ha länge nu också. ;) Så jag är som sagt super nöjd!! :D

Åh, mitt vinterland! :)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0