Jul hos mormor


Mormors gran :)

Jag orkade aldrig skriva något mer blogginlägg igår. Jag hade inte sovit så mycket. Senast jag kollade på klockan var den runt 04, sedan kom Elin in och väckte mig 7:40, jag var inte jätte pigg vid den tiden.. Öpnnade alla våra packet som vi köpt till varandra inom familjen. Anledningen till att vi öppnade så tidigt var för att mamma skulle åka och jobba sedan.
SEdan var det den traditionella Stalltomten som lämnat en säck i stallet med mat och julklapp. Som visad uppskattning  lägger vi alltid en julklapp under stallgranen den 23 till stalltomten (nej, har ingen aaaaning om vem detta kan vara men någon gång när kag har kikiat ut genom fönstret har jag fått kik på en stalltomte som är hemskt lik min mormor)
Vi var hos mormor och morfar 13 och kl 14 började vi äta julmat. Är ganska trött på julbord nu hehe men ska äta julbord i dag också^^
Gissa vad jag gjorde kl 15? Kalle anka så klart. Jag bara måste se det, sitter helt fastklistrad framför tv:n i en timma och bara väntar och väntar tills timman är slut. Ja, ärligt tarlat börjar en del avsnitt bli lite dryga^^
Öpnnade packet någon gång efter det, granen var återigen helt överfull av packet haha :)
När det är julafton åker min familj alltid hem ganska tidigt och myser där hemma istället så vid 18 åkte vi hem. Såg på pirates of caribbien under tiden som vi väntade på att sälskapsresan skule börja^^ När den var slut var kl 23:15 och då var jag så himla trött! Här kommer iallafall en lista på vad jag har fått.
Hörlurar (eller vad man nu ska säga)
skydd till mobilen
Boddy lotion
Ögonskuggor
Klocka
Spargris
Örhängen
armban
Pyjamas
Biobilljett
KLäder
Halsduk
Vantar
Tomte från mormor.
Åker nämligen alltid in till stan med mormor och får välja julklappar själva =)
En parfym - Christina Agulera, har velat ha en sån länge men har aldrig önskat mig en men så fick jag en sådan parfym endå!:D
aja.. det var nog allt...  I dag blir det julfirande med farmor, farfar och kusiner :)

Det var allt =)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0