JULLOV!

Ja, äntligen så är det jullov! Kom hem runt halv 11 eller någonting sådant. :)

Snart ska ja ut och mocka. Tänkte vara snäll mot mor min idag, så att hon ska få slippa mocka idag tänkte jag. :) Måste även städa mitt rum igen. Speglen, hårblåsen, plattången, sminket osv osv, finns nu i rummet efter morgonen. Allt jag behöver på morgonen står nu framme och skräpar. Imorse gick jag upp 5:20. För att få lite extra tid till att fixa mig, eftersom mamma var tvungen att åka halv 7. :)

Bara så ni vet så har jag (bara sådär) fått dataförbud på lovet. Vet inte vad jag gjort för att förkäna detta (dock har det blivit endel datasittande efter skolan men endå) men ska se om jag kan få lov att bara vara inne på datan på kvällen, typ efter åtta eller nåt. :) Hoppas att pappa är snäll nog att ge mig det iallafall. Vill ju inte lämna L helt själv här liksom... Men får hoppas att det fixar sig. :)

Sitter nu i soffan och värmer mig lite. Det var väldigt kallt när jag gick hem. Hade dessutom ingen mössa heller. Så huvudvärk fick jag på köpet...*suck*
Min älskling Didde ligger och sover såå sött bredvid mig!♥

Sööt! Nu ska jag nog ta och gå ut så att jag får stallet överstökat. :)

the moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're better than them.

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0