kissenmissen



Hehe.. Nesse är värkligen inte lätt att ta kort på X)) Han ska alltid följa efter och komma för nära och aldrig är han stilla heller ^^
Varför han heter Nesse och inte Nisse vet jag inte riktigt. Nesse kommer från en av våran mormors katter och han kom till oss som liten kattunge. Nu är han 15 år, alltså en gammal gubbe^^ Jag och och Elin kallade honom alltid Nisse tills den dag då vi fick en labrador som hette Nisse. Vi kunde ju inte ha två djur som hette samma namn så Nisse fick gå över till namnet Nesse igen =)
När jag och syrran var små var vi rädda för Nesse, han ville aldrig gossa och dessutom kunde han helt plötsligt hoppa på våra ben med klorna utdragna. Men nu är han världens snällaste och brukar oftast vara väldigt klängig. Han ska alltid gå mitt i vägen, på boken eller vad det kan vara och ha svansen i vädret, haha men mysig är han :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0