Lite annorlunda...

Ja, det kan man kanske säga. Jag gick av bussen vid en annan hållplats. Den hållplatsen var inte en så stor hållplats. Men jag hann stanna bussen i tid. Sen fick jag på mig refläxvästen (tackar E som lånade ut sin till mig)
och började gå. Det var inte så långt innan jag var på ett litet "instick" jämte vägen. Men läskigt var det iallafall när bussar och lastbilar kom farandes förbi. Och sen tog det ett tag att få komma över. Det kom en jämn ström bilar hela tiden...Men efter att jag tillslut kommit över så var det bara att börja gå hemmåt. :) Fick även sällskap påväg hem. Alltid trevligt! :)

Nu sitter jag i soffan och små tittar på tv och lyssnar på musik :) Kan inte gå in på datan utan att lyssna på musik. ;)

Dagen i skolan har vart bra. Lite drygt på sista lektionen, men det är det väl alltid. Sen hade vi ju som sagt ingen svenska. Så vi tog en fika i caffeterian. :) Mysigt! Ska bli riktigt skönt att inte ha några mer sv-lektioner fören efter jul. :D

Ne nu ska jag nog...ja, slösurfa eller nåt. :)

En fin liten bild får det bli idag. :)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Fin bild:)😄

2011-12-06 @ 21:39:42


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0