Lite snabbt

Ja, jag hinner inte riktigt fixa alla bilder till er eller ett långt spänande inlägg. Batteriet är snart slut och maten snart klar. Så jag blir nog tillsagd att flytta mig här ifrån snart.^^ Men ville bara säga att min dag vart bra och jag har många kort till er. ;) Ett av dom är det som finns här nedan.

Nyår firas hemma med familjen. Det blir snart gooood mat och sen lite frågesports spel typ ;) 3000 frågor och frågor om historia, natur & vetenskap, sport, nöje, konst och geografi. Och ni som läser detta håller ju tummarna på att jag vinner. Eller hur? ;)

Denna bilden har viserligen inte någon skärpa, men jag gillar den endå. ;)

G O T T  N Y T T  Å R  ! ! !

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0