Min nya favorit!!

Jag har nu läst klart boken "Fallen ängel" och den var SÅÅ bra!! Rekomenderar denna asså! Det finns tre böcker till och det kommer en fjärde bok nu i vår!:D Måste skaffa mig dom andra snart!

Bokens baksida:
Med sitt hånfulla leende och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Noras uppmärksamhet. Om än mot hennes vilja och absolut mot allt bättre vetande. Patch dyker upp överallt i Noras liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vänner. Nora måste välja: ge upp sitt motstånd och bli hans eller fly så långt bort det bara går. Men när saningen om Patch börjar gå upp för henne är det försent att fly...

Älskar denna boken och det ska bli spänande att se vad dom andra böckerna handlar om. Har dock redan läst på författarens sida om vad den andra bocken handlar om och jag kan inte vänta! :D

Hush hush är orginalets titel eftersom den har blivit översatt till svenska (ofc liksom) ^^

Ville bara dela med mig om denna underbara bok som är helt i min smak. Hade dock tänkt ta en liten paus från fantasy böcker. Men om man läst denna så går det inte.^^

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Då måste jag också läsa den om den är så bra =) (när jag har läst ut de andra vs)

2011-12-27 @ 10:21:32

Postat av: R

Hehe ja du får ta och långa böckerna av mig om du vill ;)

2011-12-27 @ 20:08:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0