Om Simon och Ekarna



På vågen hem i bilden disskuterades det om filmens handling. Vad filmen hade handlat om. Alla kom fram till att det var ingen av oss som viste.
Jag satt där i biografstolen och väntade....och väntade på att något skulle hända men inget hände. Så ärligt talat kan jag inte tala om för er vad filmen handlade om i korta drag. Jag tycker att filmen var väldigt dryg och komplicerad på det viset att det inte riktigt fanns någon tydlig (vad heter det) höjdpunkt(?) Kan endå inte säga att filmen var dålig. Kanske den som förstår filmen tycker att den är jätte bra? Men ärligt talat tänker jag inte rekommendera den till er. Absolut att den går att se på, men inte på bio kanske...
Kvällen var vilket som, väldigt mysig med mamma, syrran och moster :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0