Please...

Snälla hjälp oss med en liten, liiiten sak. Vi har nämligen haft många funderingar över våran blogg. Ska vi ta bort den? Eller.. ska vi ha kvar den? Ingen av oss tycker att det är kul med bloggen längre. Det känns som att ingen läser och att ingen bryr sin om vad vi skriver. Som ni nog förstår är det inte kul att bara blogga för sig själv.. Jag förstår att våra blogg inte är sp rolig att läsa just nu, varken texterna eller bilderna är sp välgjorda.
Det är så svårt att bestäma hur vi ska göra... Därför vill vi be er om hjälp. Kommentera om ni tycker att bloggen ska vara kvar eller inte. Är det ingen som vill at tvi ska ha kvar den tar vi helt enkelt bort bloggen </3

MVH Lina och Rebecka <3

Kommentarer

Postat av: Sofia - My Camera And I

Ingen läste min förra blogg heller, men det var för att jag inte gjorde någonting åt det - vilket inte ni heller gör.

När jag startade mycameraandi så skrev jag kommentarer till väldigt många bloggar om deras fina fotografier osv, tills sist frågade jag eller dem om man skulle följa varandra via bloglovin, där har jag nu 23 st läsare, och det är runt det antalet min unika statisk ligger på med.

Så klaga inte över att ingen läser eller kommenterar, för ni kommenterar inga bloggar ni heller.

:)

2011-12-16 @ 16:39:58
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: L

jo det är sant och vi förstår att det är vårat eget fel också!:) Förmodligen måste vi ändra våran stil på bloggen så att alla kan läsa den. Nu skriver vi ju ganska personliga saker som många personer aldrig skulle förstå om dom inte känner oss =)

2011-12-16 @ 18:08:15

Postat av: Ellinora

Hej! Jag tycker ni ska behålla eran blogg! Jag tycker ni tar så fina kort :) Och jag gillar att läsa den:) Så snälla behåll den. Kram:)

2011-12-17 @ 12:59:12

Postat av: Julia

Jag tycker inte att ni ska ta bort bloggen! Men om bloggen ska bli bättre tycker jag att ni ska lägga upp mer bilder lite oftare, det är alltid kul att se!!

2011-12-17 @ 13:00:50

Postat av: L

Ellinora: Tack så jätte mycket, kul att du tycker det!:D

Julia: Tack så jätte mycket! Tack för rådet, håller absolut med dig. Vi ska ändra på detta :D

2011-12-17 @ 14:08:40

Postat av: AGCH, E o P

Ha kvar bloggen, men lägg ut mer mat.. ;) Nej men ha kvar den :)

2011-12-17 @ 17:31:02

Postat av: L

Agch, E o P: Tack, kul att ni tycker det! Självklart ska vi ha med mer om mat om så önskas;)

2011-12-17 @ 19:24:14

Postat av: Anonym

ha kvar den(:

2011-12-17 @ 20:21:11

Postat av: L

anonym: tack, kul att du tycker det!

2011-12-17 @ 20:48:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0