Sista dagen för 2011.


Fler bilder från gårdagens.

Har haft en sönlös natt i dag med! Hundarna har envist legat i min säng hela natten. Mira har legat vid huvudet och Poma har tagit plats vid mina ben! Har legat spik rak i sängen och bara önskat att de ska flytta på sig. Det går ju inte att flytta på dom heller eftersom att de bara stretar emot, suck...

Men i dag ska det firas nyår! 2012, domedagens år, spännande...
Tyvärr har vi inga raketer så förmodligen får jag ingen chans att fota raketer i år heller! :(
Men nu måste jag gå ut till stallet, ska rida =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe vad hundar är gulliga! :) Ja oftast iaf...

2011-12-31 @ 14:45:00


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0