Sovmorgon och åska!




I natt lät det som ett himla oväder! Det smattrade förfärligt på fönstret och det mullrade utanför.
I morse gick jag upp kl 9 och då låg det ett tunt lager med snö på backen!:D Så jag och syrran gick ut för att rida och  men när vi väl var på väg ut med hästarna började det åska igen.. Det var bara att tränsa av och ta ut hästarna ;/ Gjorde iaf iordning stallet och nu sitter jag här i soffan, ny duchad och ser på filmen Bäck, samtidigt som jag bloggar^^
Om ca 1,5 timma ska vi åka till skolan för att ha eng prov (ja det kommer att gå skit)
Ska äta middag först hade jag tänkt =)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Sofia - My Camera And I

Rösta fram den bästa Mr Darcy! Välj bland tre deltagare:D

http://mycameraandi.webblogg.se/2011/december/en-liten-vem-ar-bast-tavling.html

2011-12-15 @ 14:16:55
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0