Tänkte försöka...

Ja, jag hade tänkt att gå ut på en liten fotorunda även om vädret inte är något vidare bra. Men så kommer man på att kameran inte har något batteri...-_- Bara att hitta på någonting annat. Lite tråkitg att batteriet alltid ska vara problemet. Får ta och önska mig ett laddbart batteri som man har under kameran. Inte det snyggaste, men helt klart värt det.

Dagen, eller rättare sagt hela helgen har vart slö. Har inte gjort så mycket (som vanligt) har mest kollat på film. Mamma har äntligen fått se "whater for elephants" den är nog en av mina favorit filmer! Såå bra. :)

Snart, eller om en stund blir det mat. Börjar bli ganska så hungrig nu. Aja, shit the same tänker la ni.^^

Tänk att det redan är 3 advent!! Snart julafton och jag har inte köpt några julklappar än...:S Kanske eller måste ta det nästa helg. Jag och syrran får åka in och köpa lite julklappar då. :)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Ja den filmen är också en av mina favoriter:)

2011-12-11 @ 16:03:02

Postat av: R

L: :D

2011-12-11 @ 17:55:32


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0