Time for school

Hej! Gick upp kl8 i dag och har redan hunnit mocka, köra strö m.m och hunnit slå in lite julklappar! Om bara snön kunde komma snart:/ snööööö!
Nåja, nu sitter jag här i soffan och gör absolut ingenting förutom blogginlägg så klart. Väntar på att få åka till bussen som går 10:40 ska äta på chinan med R bara för att vi alla tre är själva hemma och har endå ingenting att göra här hemma:) sedan blir det engelska lektion kl13 redovisning;( 14:10 slutar vi. Då ska jag gå och kolla efter vinter skor om det inte är så att jag hinner kolla lite efter lunchen. Ja det blir en tidig lunch i dag kl11 därför blir det ingen frukost i dag. Måste ju orka proppa i mig all god kinamat:D
hehe... Nej nu vet jag inte vad man ska göra.. Kanske var lite tidigt att gå upp kl 8 men ganska skönt att vara uppe tidigt också:)


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0