Woho, snö!

Älskade snö, kommen i sista sekund, typ. Hoppas nu bara att den håller sig på backen tills julen har varit. Förstår inte dessa som klagar på snön :O Som sagt, utan snö, är det ingen jul!
så här kommer två bilder som handlar om snö! En bild som jag tog igår och en favorit bild från förra året :)
Min lilla minidator börjar ge upp känner jag. Den är seg och gör lite som den vill tycker jag allt, irriterande!
Jaja, iaf glad att snön är här!:D
Juste.inlägget under publicerade jag i dag av ngn anledning fast jag skrev den för några veckorsedan men den blev lixom fast på min mobil för det gick inte att publicera det den dagen så när jag tryckte upp bloggappen så var inlägget där så ja, jag publicerade det ^^
/ L i n a







Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0