Wow, nyhet, det snöar!




Samma visa varje gång. Snöar det, ska alla uppdatera på facebook att det snör. Lite då och då dyker det upp inlägg som " och nu skriver alla att det snöar..." Haha jag tycker att detta är av någon anledning ganska irriterande. Herreud,  alla behöver inte skriva det som om det är värsta stora nyheten.  Snön kommer endå inte att lägga sig på backen än på ett mycket bra tag -_-
______________________

Snart ska här göras julkort föresten :) Rättare sagt, hos mormor. Det är alltid lika mysigt att pyssla, dricka glögg och äta pepparkakor :) Det var även längesedan som jag gjorde kort i huvudtaget, säkert över ett årsedan ;) Kanske lägger upp någon bild på mina kort senare fast då fårr det allt bli kort från iPhonen :)

Nu ska jag fortsätta att ha tråkigt i 50 min till, byeee

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

För att det är den första riktigta snön på hela vintern!

Det enda jobbiga med fb är dom som skriver "och nu kommer alla skriva om snön" jag menar det gör dom nu också och det är mer irriterande än dom som bara skriver "SNÖÖÖ!!" ^^

2011-12-03 @ 15:53:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0