3 Februari



GRATTIS REBECKA (L)
Min BF fyller hela 16 år i dag ;) Alltså får hon övningsköra :O Precis när vi fyllt 15 fyller hon 16 haha. Kan aldrig komma i kapp.

Det har som sakt vart friluftsdag i dag. Vi pimplade i aspnäs. Haha okey jag var la ute på isen högst 20 min. Men skorna var helt dygn sura. Fast det var ganska kul för helt pötsligt när jag stod och pimplade for jag bara i väg med vinden. Det gick inte att bromsa, fiskelinan kom efter mig. haha det var seriöst kul^^
Sedan bestod förmidagen mest av blåst, regn och rök från elden :) Så många ville hem. Tillslut fick alla åka hem runt 12 (asså varför berättar jag det här när alla redan vet??? ) Nåja, istället för att åka hem fikade jag, Elin, Rebecka, Andreas, Erik, Petter, Axel och Andreas mamma i huset. Vi bjöd varandra på god fika :D Och så sjöng vi så klart för Rebecka hihi.Tror det var det roligaste på hela dagen:)  
Men nu mår man helt konstig efter alla kakor^^
Efteråt åkte jag och Elin till moster för att basta. Det var så himla skönt :D Brukar inte gilla att basta men den här gången var det riktigt nice :)
Nu sitter jag här och glor. Väntar på att det ska bli fredag =)

Ha en fortsatt trevlig torsdag allesamans. Sp Födelsedags barnet :D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Har också bastat idag, det är jätteskönt. Men bäst är nog ändå den kalla duschen efteråt :P

2011-02-03 @ 19:57:12

Postat av: L

absolut;)

2011-02-03 @ 20:39:47

Postat av: R

Hahhahahaha, fan va jag garvade när du åkte iväg ed linan efter digXD Det var nog höjdpunktenXD Hahahahahahaha*andas*hahahahahah!!

2011-02-03 @ 21:05:34

Postat av: L

hahaha ja jag hade gärna sett dig göra det samma XD

2011-02-04 @ 19:26:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0