At the break of dawn

Längtar tills den filmen kommer. Jag och Sanna stog och tänkte på vad det betyder, (Vilket man hör när man säger det) Så sa en viss Sanna att det var "vid solnedgången", men neppe sa peppe, det är ju "vid gryningen". "At the break of dawn" "När mörkret bryts" Typ, men det betyder "vid gryningen"
Aja, bara en sak jag kom att tänka på, det låter så fin liksom "At the break of dawn" Jajaja.

Idag så har jag
1.) Frusit fötterna av mig
2.) Pimplat
3.) Hållit på att dö av köld
4.) Skrattat
5.) Vart i stan
6.) Lyssnat på UNDERBAR musik (Av ingen annan än Ellie Goulding)  ;)
7.) Blivit smått irriterad :P
8.) Fått choklad av mamma, fastän det bara är torsdag X)
9.) Duschat, vilket var sköönt efter en dag ute i kylan
10.) Sluppit att städa, för att min lilla underbara syster gör det ;)<3

Så det var lite av det jag gjort idag ;)


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: sanna

breaking dawn

2011-02-03 @ 18:16:37

Postat av: sanna

heter den väll ?

2011-02-03 @ 18:17:20

Postat av: AGCH

Grattis en gång till! :D Haha men du får allt hålla med om att det var värt att gå in i värmen och fika efter den otroligt blåsiga förmiddagen, tycker vi hade rätt kul i alla fall! :)

2011-02-03 @ 19:56:01

Postat av: R

S: Haha, ja det gör den, hehe :F

2011-02-05 @ 14:05:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0