Dagen i GBG

Hej allihopa! Hoppas ni haft en ok dag i skolan i dag:)
Jag kom hem för ca 30minuter sedan. Det har vart super kul! Tyvär inte så mycket kändisar men tillräckligt. Ni ska få se bilder i morgon.
Hampus var ju med och han var värkligen super duktig! haha, han skarmade alla med sitt glada skratt, sötis. Vi har sett En hel del hoppning, junior hoppning på 135-140cm (något av det) De är värkligen skit duktiga! Jag menar dom är mellan 14-16 (17?) år. Blir värkligen imponerad att se dom hålla sig stabila nog att ta sig igenom banorna. Haha jag hade gjort bort mig totalt om jag hade vart i deras läge, okej jag hade la vant mig men endå.
SEn såg vi 150cm hoppning, sen dressyr. A okej jag vet inte vad det var för alla tävlingar och ni bryr er nog inte så mycket heller haha X)

En sak som stör mig är att vi ALLTID hamnar bakom/ framför folk som "kan allt" De bablar och kritiserar allt och alla. -den är si, den är så. Att man lyckas hitta alla fel på ryttarna. Sen så säger dom så klart till när någon häst/ritt är fin, jag menar de kan ju sin sak (?)-_- As jobbigt!

Föresten Rebecka, vet du vem vi såg på mässan? Jo vi såg en person från PN! Inte din favorit tyvär men vi såg Molly;)

Så har jag så klart handlat upp mina pengar också. Det blev....
En tjock tröja där det står Canada (hhaha den var ju billig ^^)
Rid handskar, myycket behövligt;)
2 schabrak, ett vitt med rosa kant och ett ljus blått med vit kant.
2 grimskaft, alltid bra att ha :)
21 par strumpor (vadå, det var billigt XD 150 kr)
6 par ridsockar, behövdes också eftersom mina alltid lyckas försvinna!
Så.. det var allt :D

Om jag har glömt berätta något *host* intressant så säger jag det i morgon. (tack vare våran blogg får Rebecka alltid höra allt två gånger. En från mig-En från Elin ;) )

Nu är jag super hungrig, har ätit massa goda mackor men man blir faktiskt väldigt hungrig ;)


Här är ett smak prov, en av mina favorit ryttare, Rolf-Göran Bengtson och Kiara la silla.
hm.. ja bilderna blev si så där XD

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0