Ellie Goulding

Så j*vla go asså! Hon är en sån som alla borde lyssna på, eller a den som tycker om den typen av musik då då. ;) Men lyssna på henne, så gooooo!

Men men. Imorgon blir der fiske hela dagen. Hmm..frågan är ju vad man ska ha på sig;) Att vara ute hela dagen blir la lite kallt, men men det är skönt att vara ute. Ska la ha jeans och mjukisbyxor, det är jätte bra det blåser inte in eller nåt, sen får det la bli gummistövlar som är fodrade också, svarta med blommor på ;) Snyggeli snyggt, ne men  endå. Varm o´boy ska jag me ha ;) Det är ju ett måste liksom. Sen blir det korvgrillning ) har jag för mig, jaja. Och att på torsdag så är en väldigt bra dag ;) Hehe säger inte vrf men, ja.

Idag så har jag inte gjort så mycket, mer än skolan och datan då då. Ska snart in till stan och handla lite med mamma. Ne finns la inte så mycket mer att säga ;)


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: AGCH

Okej ska testlyssna henne då :P Haha låter som en klok klädsel. Det är för övrigt väldigt mycket vatten på isen (inside iformation) ;)

2011-02-02 @ 16:17:36

Postat av: R

Hehe okej, då får vi allt se hur det går det där ;)

2011-02-02 @ 18:52:11

Postat av: AGCH

Haha vi får väl det... ;)

2011-02-02 @ 22:31:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0