En måndag kl 16:29

Japp kl är 16:29 ;) Och jag kom hem för typ 35 minuter sedan :P Dryggt jag vet ;P
Dagen idag har varit helt okej...bra faktist.
Dagens höjdpunkt...hahahha...ja det var på bildenXD Orkar inte förklara. Så ni får nöja er med det.

Imorgon är det tisdag och det brukar inte vara några större besvär. Fast just denna tisdagen så har jag gått och inte längtat till (Okej jag brukar inte längta till tisdagar ever) men just denna tisdagen så vet jag att vi ska prata på engelskan :S Jag hatar det. Kan vi inte bara jobba på i våra böcker (?) Aja...en hel dag ska inte få förstöras av en lektion liksom ;P

Annars så har jag inte gjort någonting specielt sen jag kom hem...skulle har ridit men vet inte när mamma hade tänkt sig att göra detta. Får la gå ner och påminna henne...om en stund ;)
Det är såå tråkigt att rida nu...kan ju bara rida på vägarna fram och tillbaka. Vill ju ha vår så att man kan börja rida i skogen liksom.
Men men...ne nu har jag inget mer att säga och jag har lite tvätt att tvätta och sortera.

Jahaadu den kan du gå och tänka på ett tag;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Du och dina "vitsiga" vitsar, kan du dom ens själv? X)

2011-02-28 @ 18:29:47

Postat av: R

Vistar?! Detta unga dam är ett ordspråk om du ursäktar. Och den "surfa när vågorna är som högst" har jag kommit på sj. Så vitsar är det då inte ;P

2011-03-01 @ 17:13:40

Postat av: L

jag viste la att du inte kunnde dom haha XD

2011-03-01 @ 18:52:54


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0