Feber jag hatar dig

Ja som rubriken säger, så hatar jag att ha feber:/ Sitter hemma och mår PISS! Jag hade så gärna velat gå till skolan idag och göra NP, men det får man väll göra en annan gång.

Jag blev faktist lite gladare när jag läste L: s inlägg "Onsdag" vet inte riktigt varför, kanske för att hon skrev att hon inte oroar sig över gumnasievalet lika mycket längre :)
Vi får se vad hon väljer och vad hon än väljer så blir det nog awsssssomeeli;)
Hoppas att hon väljer någonting bra, som hon vill gå:) Även om det innebär att vi inte kommer att träffas lika mycket:'( Men men, nu ska man ju välja vad man anntaglien vill jobba med eller så kanske man väljer någonting random och sen på högskolan väljer någonting annat. Bara man blir nöjd och gla så;)

Ne nu ska jag lämna datan och gå ner till mamma och kolla på filmen "grown up" (Stavning) Det är en komedi som verkar vara väldigt rolig. Så det kanske lysser upp min dystra vardag lite mer :)


Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

så svårt att välja något man vill jobba med framtiden när man inte vte. Helt sjukt att ungdomar ska behöva tänka på det nu seriöst!

btw, kryyyyaaaa!!<3

2011-02-10 @ 16:05:49

Postat av: R

Ja, det tycker jag med. Tack:D<3

2011-02-11 @ 13:13:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0