Försummat datorn idag! O_o



Hejsan
Har inte orkat göra så mycket i dag"/Endå har dagen bara flugit iväg! Jag följde med Anita och handlade lite prisenter, inslagspapper, kludd och tuggummi^^ Det har trots allt varit en okej dag i dag:)
Anita köpte massa vaniljmukar och godis till oss också. Tyvär är man inte så godis sugen när hostan sitter i halsen men det kommer, haha. Därimot kunde jag inte låta bli munkarna. M-u-m-s!

Både Hästarna och datorn har blivit försummade av mig i dag "/ Ja inte för att det är så lätt att rida en häst som är halt men endå. Trolla har fått stå i 1-2 veckor nu. Vill inte att hon ska vara halt längre ;'( 

Föresten, ni har la inte glömt av alla hjärtans dag som är i  morgon? =) Haha, vi har som tradition att släckten ska äta frukost hos oss då. Men i år blir det kvälls mat och några vänner kommer också hit. Det blir nice ;)  

Krya på er alla ni som är sjuka! ♥ ♥

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Hehe lilla gumman det stavas prEsenter inte prIsenter ;)<3

2011-02-14 @ 11:31:13

Postat av: L

ja jag funderade ett tag där;)

2011-02-14 @ 12:55:16

Postat av: E

oj undra vems dom prisenterna är ;P

2011-02-14 @ 12:55:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0