FotoAlbum



Nu äntligen är jag klar med fotoalbumet =) Jag blev faktiskt ganska nöjd. Fast det behövs mer kort för att fotoalbumet ska fyllas ;)

Vad gör alla i dag då?
Sj har jag bara gått hemma och haft träningsvärk XD haha! Men det blev faktiskt runt 1mil i går^^ Aja får träna upp mig lite. Jag menar, att ha träning värk bara av att ut och gå är ganska illa O_o Jo då det ska nog fixas :)

Visst är det tråkigt med ett så här mulet väder ute? Jag har inte lust att göra någonting då. Man tappar både ork och lust att vara ute. Det är svårt att rida med alla dessa hala vägar. Faktiskt så har jag bara gått ut genom dörren för att ta kort (blev la 4 kort innan batteriet gav upp) hm.. "/

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma att baka semlor till alla hjärtans dag näst, nästa vecka =D

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Förstår att du blev nöjd, det är jättefint! :)

2011-02-06 @ 12:35:10

Postat av: L

Tack:)

Skönt att ha alla bilder sammlade =)

2011-02-06 @ 22:03:04


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0