FREDAG...HELL YEAH!

JAAAA!!! Äntligen så äre fredag ;)

Skoladagen rullade de la på som vanligt. På no:n om L och E är intreserade utav att höra, så skrev jag tre sidor, för hand ;) Det började så här om ni vill veta lite

"När jag var 20 år så åkte jag och mina två bästa kompisar Elin och Lina upp till rymden. Vi skulle vara där i 30 år. Det som vi upplevde, såg och det vi lärt oss ska jag nu berätta för er.
När vi först kom in i rymdskeppet så började man sakta, sakta att förstå att man inte skulle få se familjen och vännerna på 30 långa år. Det är både spänande och läskigt. Men allt gick ju bra.
Vår första destination skulle bli Merkurius. När vi åkte till Merkurius var vi tvunga att lära oss mycket om det. Vi lärde oss att....
------FAKTA OM MERKURIUS-------
När vi var påväg från Merkurius och påväg till Venus så åkte vi förbi en satellit. Eftersom ingen utav oss viste så mycket om satelliter så tog vi oss friheten att forska om den
-----FAKTA OM SATELLITER KOMMER-------

Ja ni fattar la. Men det blir la bra va va va?!?! För jag tänker INTE ändra (fyi)


Denna bilden har min storasyster gjort ;) Fin va..mina älsklingar <33
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

snyggt jobbat!:D

2011-02-25 @ 18:46:54

Postat av: R

Hehe tack ;) Det var inte så svårt..tog mig bara en TIMME...eller mindre ;)

2011-02-25 @ 19:48:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0