GHS i morgon !



Dagen för mig började med att jag trampade på hund skit. Men lätt att undvika när hunden lägger det mitt i döröppningen! Det är ju som gjort att någon ska trampa i det. Som straff måste jag så klart ta upp det också, yschh! okej, okej slutpratat om det, haha X)

Skolan behöver vi inte prata om, den är som den alltid är, Inget intressant alltså.

Så skönt med helg i förväg asså. Hoppas det blir kul i morgon, om inte så kommer jag hem med kort i alla fall. Ja om jag inte glömt kameran försås : O

Okej nu är mitt intressanta blogginlägg över ( tråkigt, jag vet.)

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe hunden orkade inte ut i kylan XD Lite avis, vill oxå ha helg imorn!

2011-02-24 @ 20:07:32

Postat av: L

jäkla hund, så onödigt X)

haha X)

2011-02-24 @ 20:09:49


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0