Go tisdag eller vad?



Och varför är det en go tisdag? Jo för att vi har haft softa lektioner ;)
 Efter middagen drog ju alla nior till Stenbock för att se gymnasiemässa. Tyckte det inte var så mycket men bra att få lite information och så.. Vi hade gått runt och pratat med typ alla och var klara efter typ 20 min. Efter det att Lovisa fått en gratis sminkning fick vi åka hem :) Så jag, Elin och Rebecka följde med Lovisa hem. Där gjorde Elin och Lovisa mat medans jag och Rebecka gjorde havrekakor. Självklart förstörde mamma alltihopa med att komma före maten. Så jag och Elin fick inte smaka på någooot ;( Hahah det blev mycket mat till Lovisa och Rebecka iaf. Jag trode att mamma skulle vara arg på oss bara för att vi tjafsade om att vi inte ville hem i mobilen men som tuuur var så var hon endast stressad, phu! hahaa.

Nu har jag och Elin gjort iordning stallet och ridit en mini runda. Skönt att ha vart ute :)

i morgon är det ju så klart onsdag, halva veckan har sedan gått. Me like ;) 


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Hehe hoppas de var ordentligt hungriga :P Jag har inte hunnit va ute idag, svenskainlämning... :(

2011-02-22 @ 19:28:10

Postat av: L

hehe ja du har ju en del att ta tag i där ;) jag är snaart klar. gött när det är över =)

2011-02-22 @ 20:08:47


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0